Disko i stallet

Nu är det disko i stallet, har kopplat in högtalarna på datorn så
nu spelas min party lista från Spotify. Gött med go musik när man
mockar om inte annat. Pysslar och har mig och ska strax börja med
lädervård som är ett krav idag. Varför inte passa på att göra iordning
det idag nu när man har gott om tid tills stallmötet börjar vid 12.

Idag blev det en lite lätt genomkörare i paddocken, hon kändes mör
idag efter passet igår, så det blev nog allt bra att lösgöra henne lite
i bakdelen med ökning och samling i skritten och traven. Slutade
hon lyssna på mig så fick jag snabbt hennes fokus igen när jag på började
en volt, serpentiner eller något annat. Hon lyssnar nu bättre på "Heeyy"
vilket jag säger när hon ska sakta ner traven vilket hon blir
bättre på att göra med.

Strechade henne lite lätt i stallgången innan hin fick komma ut i hagen.
vilket hon tyckte var skönt.Stretadeemot lite i början men slappnade av
lite mera allt efter som jag strecthade henne med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0