Handling

Oj, oj vad jag har donat och haft mig idag. Innan jag åkte in till Kungsbacka
så var man i stallet och bytte täcke på damen, hon stod lugnt och stilla tills
det andra täcket hade kommit på plats med remmar och annat, lite kel också
innan hon fortsatte med betandet. Hängde in det blöta i torkrummet och lämnade
även ridkläder och annat i skåpet.

Sedan bar det av in till Kungsmässan där man gick till Telia och lyckades fixa
sig ett abonnemang samt en iphone 4 med. Där efter till optikern för att göra
syntest så att man kan skicka in den till transport styrelsen för att sedan få
papper på att man får övningsköra med tungt släp.

Bort till Börjes och handlade lite massageliniment som jag ska använda mig av
efter ridpassen för att hjälpa muskelaturen lite mera. B-vitamin inhandlades med
just nu under pälsbytet till vinterpälsen. Där efter bar det av till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0