Klara är stormlycklig

Har ett sådant där helt underbar känsla efter dagens pass, fick hjälp av
Louise som är ny i stallet. Hon har bra lovord om damen och känner vet
känner att hon kommer att ta så så långt och längre.

Jag hinner inte gå in på hur passet var upp lagt eller liknande men den
här känslan ska jag leva vidare på.
Blev helt till mig även när hon sa att hon gillar min sits och balans
vilket jag själv anser att jag bör blir bättre på. Nej ack så härligt.

Kan säga så här, till våren ska jag vara ute på tävlingsbanorna med denna
damen och visa vad hon går för. Helt underbart sto när man väl får henne
att arbeta fint, hon är den som ska ha arbete hela tiden och inte bara
lulla runt på fyrkanten varv efter varv.

Nej ni, detta får hålla er nyfikna under hela kvällen. I morgon väntas uteritt
med en annan i stallet och eventuellt två stycken till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0