Smått & gott

Det kom upp en del nya saker på mötet igår medans annat upprepades
men det det skadar som sagt aldrig med förnyelser eller påminnelser.
Kom fram till vad som är okej med tider och mycket annat vilket var bra
att vi alla kom över rens om.

Sedan var det arbete för min fel för 6 dagen denna veckan, var genom trött
under tiden jag jobbade så nu ska det bli gott med två dagars ledighet
från jobbet. Behöver det verkligen, om inte annat ska man iväg på ett
spännande möte senare under dagen.

Lady bus ville inte bli infångad i går kväll av den som hade insläppet av
hästarna. Men hon är sådan som går ifrån en när man kommer till hagen
men efter en stund så vänder hon om och kommer i stället men hon hade
hållt på så i en kvart och den som hade insläppet hade då gett upp det
hela. Så ja, tänkte att jag får väl åka till stallet efter att jag har jobbat klart
och ta in henne men, blev gladare när Bx erbjöd sig att gå ut och fixa det
och då tog det inte lång stund för henne att få in henne. Det tog 5 minuter
ifrån det att hon steg ur sängenm, plockade in damen tills hon var tillbaka
i sängen. Tydligen förstod Lady att hon var ensam kvar i den hagen och
ville då in till de andra.

Nä, nu blir det för mig att byta om och dra ner till stallet, ska blir uteritt med
Lollo idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0