Bra men irriterande

Det är verkligen något som man kan störa sig på en föreläsning är
speciellt när andra runt omkring en sitter och pratar med varandra
medan jag själv försöker höra vad läraren säger som inte har någon
mikrofon. Vilket gör det ibland helt omöjligt att kunna snappa om
om vad som sägs där framme vid tavlorna. Men är så tacksam för
hon som hade förläsningen idag, hon skriver och använder sig av
tavlorna än en massa powerpoints. Blir lät utråkad av dem och
lär mig som bäst jag får lyssna och läsa det som jag sedan ska skriva
ner.

Som sagt mitt bästa inlärnings sätt. För övrigt har det varit en
bra dag i Halmstad. Är nu hemma och kunde inte låta bli att redan
börja på en uppgift som vi ska ha i immunologi. Så går det när Klara
finner något intressant.

För övrigt vigs kvällen åt läkar program då Onsdagen är berikade
med det i mängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0