Julkalendern: December dagarnas höjdpunkt

Är det något som är höjdpunten denna julen så är det ändå julkalenderna.
En bra jul kalender som inte varit på tre år är nu helt underbar att se och absolut
vill man inte missa ett enda avsnitt. Kan inte komma ifrån julkalenders tittandet,
barnsligt tycker vissa men för mig är det tradition.
 
Gårdagens seminarie gick bra, blev godkännd och ni blir det att tagga och
plugga inför fredagens tenta, kollade även upp resultat på omtentan jag gjorde
för 3-4 eckor sedan och var nu 2 poäng ifrån godkänt. Ska kolla över tentan med
den första jag gjorde och se om de finns något som jag kan ta tillvara på
annars blir det att göra om tentan på nytt. Men jag ska lösa det hela tillslut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0