Inväntar nu besked

Visserligen kunde jag säga några fler saker men man var väldigt intrassant
tydligen. Hon skulle överlägga med några adnra och ut ifrån andra intervjuer de
har haft sedan då får jag besked under nästa vecka. Men det verkar nästan
som om det var bestämt.

Fick lägga in önske mål om jag ville vara på otorpedsidan eller den medicinska,
Efter som jag kan tänka mig båda så sa vi otorped sidan för att ha sagt något.
Fick lägga in två önskemåls veckor som jag vill vara ledig på annara har jag
tänkt att jobba på ordentligt och då även en 100% tjänst om det hela blir av.

Bara att invänta besked nu helt enkelt.

Nä om man ska ut i det goa vädret och tvätta bilen och sedan en loggingtur skulle
allt sitta fint. Resterande av dagen blir att förbereda inför morgondagens igentagning
samt plugga inför fredagens tenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0