Lycka....

Okej, nu var det klaffat. På onsdag den 21/3 blir att att jag ska försälja mig själv
kanske kommer jag få ett sommarvikariat på en Akutmottagning. Så ja alla jag
känner få verkligen inte komma in där för där vill jag inte se er.

Det gick kanon hos veterinären igår, Zingo skötte sig alldeles utmärkt men det
var jag som fick ett blodtrycksfall men det löste sig fint. Fixade iordning spenat
till middagen dår jag för tillfäller har lågt Hb. Nu är det bara stygnen ska väck
sedan är han i stort ett fri att börja gå ut igen. Vilket han garanterat kommer
att gilla.

Ska ta 11 tåget ner till Varberg för en sista repetion inför färdigshets prövningen
på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0