Nervöst

Nu börjar nervoriteten stiga inom mig. För om 2 timmar sitter jag inne
på arbets intervjun, min andra intervju i mitt arbets liv.
Det första var för en sommar tjänst på Mågaha äldreboende i Fjärås som
jag var alldeles för sent ute för, När jag började på Hemservice var jag
aldrig på någon arbets intervju då jag fick gå direkt ut och jobba.

Så nu är det snart dags för min andra. Pirrit som gatan får jag allt säga.
Om en halvtimme så åker man hem ifrån. Packade ner alla papprena jag
behövde redan i går kväll så det är fixat, jo just det är ett pappar till som
ska ner innan jag kan åka.

Blir sedan att handla kontant kort så att jag kan ta mig mellan Kungsbacka
och Mölndal idag. Sedan blir det en promenead från stationen bort till
akutmottagningen.

Ni får helt enkelt nu ha en underbar förmiddag.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0