Vilken dag

Dagarna har vandrat förbi. Lite smptt besviken på mig själv då det
visade sig att jag hade beställt fel upplaga på en bok som behövs
inför denna kursen som man har påbörjats. Så har skrivit ett mail till
adlibris i för hoppning att jag kan få byta ut den till den senaste
upplagan istället. Bara invänta besked.
Annars är man på topp då man idag fick reda på att de vill absolut
ha mig som sommar vikarie på akuten i Mölndal, chefen försökte nå
mig på min föreläsning men efter som jag satt mitt i smeten och inte
kunde springa ut och ta samtalet så var det bara att vänta ut att hon
skulle lägga på. Fick sedan ett mail att det var hon som sökte mig
då hon ringde på dolt nummer med.

I morgon blir det ett samtal från henne och boka in mera exakt inför
sommaren vilket ska bli underbart gott och roligt. Annars har man
självstudier, ska sitta och läsa igenom och sammanfatta nervsystemet
så att man har ett större hum om det inför föreläsningen på torsdag i
Halmstad. Annars blir det att plugga in lite lainska nervsystems ord inför
en liten prov som ska vara i nästa vecka.

Blir även att fota två hästar i stallet i morgon med, måste ju har lite nya
och bra bilder på min hemsida. Aldrig fel att uppdaterar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0