Otursdag så att det bubblar om det



Bilen är pålastad och for iväg bakom bärgaren ner till verkstan i Fjärås.
tog ca 60 minuter innan den kom upp på "bocken" med fram hjulen.

Kan då observera att saabar kan man inte parkera och få ur nyckel utan att
man måste lägga in backen. Men efter många olika sätt och försök så lyckades
bärgnings kille och jag komma på en lösning för att det skulle funka och det
gjorde det som tur var.

Försvann där efter in i huset och hämtade mina moppe tillbehör så att jag kunde
fara ner till verkstan och snacka med dem. Vad sker inte då?
Hus nyklarna lägger jag i lådan under sätet och stänger den, moppenycklarna lägger
jag i lådan längst bak för att jag skulle ta på mig hjälmen och tror nu inte då att jag
stänger till lådan och där var då de nycklarna innelåsta med.
där stod jag och inte kunde komma in i varken moppen eller i huset.

Med hjälp av en granne så lyckades vi få upp köksfönstret som jag hade öppnat under
dagen. Grannens yngsta son fick klättra in genom fönstret och öppna upp ytterdörren
från insidan och då kunde jag komma åt reservnycklarna till moppen så då kom
jag till slut iväg till verkstaden.

Nä íngen läckad dag över huvudtaget och inte mycket plugg blev det av heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0