Härliga tider på gång

Inväntar tiden tills man ska köra iväg till jobbet för mitt andra nattpass
på akuten. Sist hade man allt riktigt trevligt, nog om det.
 
Till årskiftet har jag en garanterad ny medryttarhäst att pyssla om,
Var under helgen och provred ett 3 årigt sto som jag verkligen
är intresserad av att fortsätta med. Har troligen en provridning till
och kanske en vid nyår inväntar bara sista beskedet på den hästen.
Känner jag att de inte passar så kommer jag välja 3 åringen.
Vilket kommer att bli en stor omställning för mig i tänkande
och agerande. Mer blir det när det är beslutat.
 
Julkartongerna har fått komma in i huset, har fått en box av grannen
så att jag kan koppla ihop tv med högtalarna, vilket gör det nu
genast mycket roligare att titta på tv. Ska bara inskaffa en kabel
med HDMI i ena änden och koppling till datorn i andra änden,
sedan kan man kolla in fler saker på tv istället för dataskärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0