Schema, Schema

Efter att inte ha städat nu på ett längre stund så har man fått fram lite
papper samt mina handledares scheman, detta i försök till att få fram
ett dugligt praktik schema. Det jobbiga är att jag enbart har fått deras
scheman fram till v. 42 och jag hade gärna velat ha laggt hela praktikperioden
som är mellan v. 41 - 45. Lite segt är det allt, inte orkar man heller
vänta tills tisdag då man troligen kommer att få det.
 
Sedan är frågan om man ska ta och praktisera redan första helgen
eller om man ska senare lägga den.
 
Mycket pill, räkning av timmar och matchning ihop med deras scheman, samt
att jag ska gå jämnt fördelat mellan de två handledarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0