Inte långt kvar

5 veckor kvar till första Verksamhets Förlagade Utbildningen (praktik)
Har fått lite information inför det hela, vilka som är mina handledare samt
deras schema. Ska även lägga ihop mitt egna schema men inte lätt när
man varken vet hur många pass som man helsta ska göra eller hur många
timmar. Hoppas mer information kommer om det innan det blir dags.
För övrigt kunde jag skippa att åka ner till läkarmottagningen då de mesta
jag skulle söka för har släppt under natten, vilket var underbart skönt.
Börjar förläsningen vid 13.15 så ska möta upp två klasskamrater vid 12.30,
så har haft en skön sovmorgon. Kollat på lite olika läkarprogram/urttrycknings
program fram tills nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0