sicken helg

Vilken seg helg, fast var iväg igår i stallet och hade riktigt trevligt med
några goingar på kräftskiva. Fick en sen inbjudan så där satt man med
en pizza fast jag var ändå med i temat skaldjur då det fanns räkor på
pizzan. De roliga timmarna behövde jag verkligen.
 
Idag har man där emot enbart legat i soffan, fått huvudvärk så fort man
ska resa sig upp, inget vidare med mig idag helt enkelt. Resten av kvällen
förblir i soffan med.
 
I morgon startar man upp den nya kursen med syrre kamraterna och Termin 2
har då kommit igång. Blir att ta lite Ibumetin så att man orkar vara med där
samt under tisdagen. Tur att det inte är heldagar, vilket under lättar det för
mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0