Avreagerar mig med grävning

Dagens tenta gick inte som jag hade tänkt mig. Skit samma, ny taggning inför nästa
helt enkelt. Blev en hel dels avreagerande med att gräva med spade för att förflytta en
jordhög, lyckades med en fjärdel innan det blev dags för matlagning.
 
För övrigt har jag nu slått mig ner och ska skriva lite på ett arbete med ett glas vitt vid
sidan av. Något positivare där att att jag har nu hällt upp det sista som var kvar av vinet
(1 liter) i glaset, vilket mig nu tagit nästan ett halv år att göra slut. Så nyttjas ej alkhol 
så värst mycket över huvud taget.
 
Nu försök och åter ny motivation på G för att fixa resten av det som ska lösas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0