Nej, det jag absolut inte behövde nu!

Nej, Nej, Nej, NEJ!
Blev som jag misstänkte, vilket blir nu en gigantisk bra fråga om jag orkar skriva
två tentor inom loppet av en vecka eller om jag väntar men ena till hösten. Inte nog
med att jag missade den värsta delen av förra kursen där man absolut hade en lärare
som verkligen inte kunde det den föreläste om.
 
Dags att samla ihop ny fakta och bara plugga gärna skulle jag misstänka.
Men då kommer den stora frågan hur ska jag palla detta? Om två veckor ska ett
skriftligt arbete vara inne, en massa grupp träffar med en massa sidor att läsa inför
den tentan som kommer i nuvarande kurs. Samt fixa alla andra uppgifter som ska
göras i denna kursen med samt läsa på inför omtentan.
 
Kommer jag orka med det psykiskt? eller är det bara lika bra att vänta med den eller
köra gärnet ihop med alla tidsbokningar som jag fått hos både läkare, tandhygienist
och andra delar.
 
Stora funderingar och mycket pillande så ska jag se hur jag löser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0