Det går framåt

Här går det mot rätt riktning även om det kan vara lite kärvt på vissa stigar, idag 
har jag lyckats boka in bredvid gång på Sahlgrenskas akutmottagning och kommer
deta igånge det första passet den 2 januari. Vilkes menas med att jag går bredvid 5 
pass och kommer att vara placerad på Sahlgrenska till sommaren. ett enormt
steg arbetsmässig då jag vill jobba på en akutmattagning och få komma till 
Sahlgrenskas del med alla deras färdigheter, kommer jag arbetsmässigt  att
utvecklas en hel del. En stor positiv vändning.
 
Skolan löper på och har verkligen kommit igång med de skolarbeten som ska göras,
som för stunden så läser jag en artikel om hälsoekonomi inom sjukvården, rätt intressant
måste jag ändå säga. Har skumläst igenom den en gång och håller nu på och går igenom
den mera ordagrant. Kommer att bli kanon, har även beställt hem tre bäcker så att jag 
kan avsluta den tredje uppgiften som är en hemtentamen. Ska försöka få så mycket gjort
som  möjligt innan den nya året, för två veckor efter det så kommer det vara mycket 
jobb och föreläsningar som går om varandra. 
 
Nog om allt detta, vad kan man inte mer än se fram emot avkopplingen som blir vid 
21.00 med två avsnitt av Under the Dome efter dagens pluggande? i morgon sitter jag 
även i frisör stolen och piffar upp mig så här lagom inför jul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0