omotiverade dagen

dagens mest omotiverande dag till istort sätt allt. Lyckades ändå kämpa mig igenom 
och skriva klart om sjukdomarna Hypotyreos och Hypertyreos, iallfall något, annars har det 
mest var stor baja dag. 
 
Igår on den underbara känslan till att fixa det mesta. Sa till mig själv då "nu du Klara,
i morgon tar du en lång skön promenad och bara njuter av att röra på dig". och vad tror ni blev idag,
tvärt om. Matlagningen var en katastrof, pluggandet blev en katastrof, tittade på två jul filmer. 
 
Bara att ta nya tag under morgondagen då en promenad verkligen blir av, ska iväg  och byta lambda sonden på grannens bil som jag lånar, med personen som ska byta den så tar jag en promenad på ca 45 minuter. 
Där efter direkt till skolan för gruppträff och lite handledning innan det blir hemgång och baka
snickerkakor inför fredagen. 
 
Men det bästa med dagen är att jag lcykats boka in jobbpass på nyårsnatten. Jobbar hellre än att fira
med personer som jag lär få ta hand om som vanlig ordning. Bättre att veta att jag jobbar in goa pengar
har kul med kollegorna och gör det jag tycker är roligast, att hjälpa de som verkligen behöver hjälp på
det medicinska sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0