Härlig lördag

Mor min kom ned på besök i förmiddags, dels för att lämna beställda
tupperware saker som jag nu ska leverera till de som har beställt.
En del prat om dess olika ting. Fick även med henne ut på en promenad
med Lady, vilket ledde till en tur till skärsjön genom skogen.
 
Annars har Lady fått busa en hel del idag, släppte henne lös i morse på gräsmattan
och kastade pinnar. Senare under dagen satt mamma igång och busade med
henne och grann pojken hängde med på det hela. Kunde då inte låta bli att
filma det hela. (Ska se om jag kan slänga upp det på Youtube så att ni kan få se).
 
Nu under kvällen blir det mys framför tv och räker som både jag och Lady delar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0