Norpan 27 Januari

Blev riding med sadeln idag, fick även med mig Alex till stallet som fotade
mig och Norpan.
 
Vandrade runt i paddocken en stund och spände sadelgjorden innan det
blev dags för att sitta upp. Idag mixtrade hon sig en del då jag skulle försöka
sitta upp själv så kände att det var lika bra att Alex höll henne under tiden.
Upp kom jag och skritten gick snabbt i början innan hon lugnade sig.
Min fokus var ett hon skulle slappna av, mjukgörande övningar och lite sidvärtes
innan det blev dags för trav.
 
I Traven var hon mera spänd idag, sakta blev det säkert och hon lyssnade ändå
fint på vad jag vill att hon skulle göra. Blev ca 30 minuter i paddocken med Alex som
tog bilder på oss. Min tanke med dessa bilder är att få liter mera nyans på hur
Norpan har utvecklat sig, kunnde se hur hennes kroppshållning är med mera och
jämföra med bilder som kommer fotas längre fram i vår.
Lite före och efter bilder.
 
Så nu blir det att invänta bilderna från Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0