Träningsvärk och framtida plan.

Hujeda mig vilken härlig träningsvärk jag har, ändå skönt att känna att det finns muskler som inte arbetas med så mycket. Dock är det musklerna vid skulderbladen som min mor har lyckats leat upp, de var så spända att jag har haft spänningshuvudvärk så fort jag ansträngde mig eller rörde lite på skulderbladen. Så nu när de har leat upp sig så sätter det sig istället en träningsvärk där. 
 
Den andra delen av träningsverken har jag själv skapat genom att trimmat en C-ponny nu under helgen. En pojke som behöver lång startsträcka, mycket lösgörande arbete och framåt tänk. Mycket säte, ben och röst så gick det kanon. Efter ca 70 min i sadeln kunde vi köra kanon fina vägar, skänkelvikningar och mer där till. 
 
För övrigt har jag och mamma hjälp lillsyrran att flytta till hennes och pojkvännens nya lägenhet. Blev även att handlar lite basvaror samt rengörings kit så att de har något att starta med. Inte nog med det så satte de fart på mina tankar och idéer över hur jag vill ha det den dagen jag ska flytta. Min egna plan är att flytta till en lägenhet (tro det eller ej så har jag bestämt mig för det), dock ska den inte ligga helt centralt utan lantligt fast med mycket bättre kommunikationer så att jag kan låta bilen få stå lite. Fast först blir det att plugga klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0