Florida 2017, fortsättning

Detta var torsdags kvällen och hade precis gått och lagt mig på kvällen och pluggade inför omtentan som jag gjorde dagen efter. Efter ca 15 min så hörde jag en tvätnit och sedan krasch, krasch på vägen utanför resorten. En singel olyckade då hänt. 
Det jag tyckte var häftigast av hela arbetet som de gjorde i omhändertagandet av bil och personerna som var inblandade. Här sed ni en civilpolisbil som är en pickup. Med hjälp av den så drog de upp bilen till mittrefugen så att de kunde släppa på trafiken igen och bärgningen kunde ske snare i lugn och ro. 
 
På tal om bilar så var det denna bilen som jag var chaffis i under den veckan som vi var i Florida. 
 
Denna bilen fanns att hyra på biluthyrningen som vi hyrde vår bil på. 
Även denna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0