Fredag morgon :)

Brr vad kallt det var i hela huset nu i morse när jag vaknade. Även om värmefläkten går som den ska så har kylan utifrån lyckats tränga sig in ändå. Dags att dra igång lite element så att jag inte åker på något seg förkylning pga kylan. Nog om det, snöade så härligt i helgen och var rädd att det skulle töa bort allt, men sedan igår har det snöat i stort sätt nästan hela dagen. Såg nu i morse att det har kommit mer snö under natten. Vilket blir att fixa iordning mina jobb saker och kläder till ombyte efter gymmet innan det blir skottning på utsidan. 
 
Lite frukost och morgonmys innan det kommer att bli av. 
 
 
Lite levande ljus tända så här på morgonen till frukosten i hopp om att värma mig lite till innan snöspadarna hamnar i händerna. 
 
Har nu en kanon mysig fredag i snön. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0