Hyfsad kreativ dag

Trodde aldrig att jag skulle bli klar med kompletteringsuppgiften i kvalitativ metodkursen, skriva om hur jag ska utföra datainsamling, dataanalys, forskningetik och evidens ut ifrån ett påhittat problemformulering och syfte. Måste allt säg att jag har allt lyckats med det. 1500 var kravet och har skrivit ca 1580 ord. Blir att låta texten vila tills på fredag innan jag läser igenom den en gång till och sedan skickat in den. 
 
Annars blir det att omvandla hjärnans arbete till nästa skolarbete som ska vara inne den 12/1, som tur är har jag fler dagar på mig med det, blir att sitta mycket på biblioteket samt försöka få ihop en dag och sitta med en klasskamrat för att bli färdig med den uppgiften. Det ska lösa sig iallafall. 
 
För övrigt så har tv fått byta kanaler mellan alla intressant julfilmer som visat på tv3 och kanal 5 under dagen. Lyckades även tillaga lite karrér till matlådor för 4 dagar fram över. Hade även tänkt att ta en lång promenad idag med vinden som var utanför gav en inte direkt någon motivation till det samt då jag hade näst intill beslutat mig så öppnades hela himlen och hellregn bra länge så gav upp det. När det väl slutade regna, då var mörker på sin plats så blev ingen promenad.
 
I morgon blir det gymmet med ett konditionspass i Varberg innan det blir en kväll på jobbet. 
 
God Fortsättning på er!
Härlig bild från London förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0