Resfeber och skrivkramp

då sitter jag här med både resfeber och lite skrivkramp. 
Har lyckats beta av en av skoluppgifterna till en Workshop som är under tiden som jag är i Florida. 
Känns skönt då jag fick ett lite större projekt att skriva för att underlätta för min medskrivare under workshopen som hon får delta utan mig. Känns ändå bra att lyckats försöka knåpa ihop en någorlunda bra problemfomulering på det som vi ska skriva om under vår komman magister uppsats inom prehospital sjukvård till våren. 
 
När det kommer till Florida så är det på lördag som flyget går, idag åkte resväskan in från mitt så kallade förråd (kommande tvättstuga). Planen är att ha med så kläder som möjligt, för att kunna shoppa lite i Florida när jag är där. 
 
Det som absolut ska med hemifrån är träningskläder, 2 par skor, underkläder. skolpapper för pluggandet till omtentan i akutmedicin som jag kan göra i Florida (sker via internet) samt andra dyliga saker som är nödvändiga under resan. 
 
När jag ändå var i förrådet och hämtade resväskan så fick även lådorna med julsaker åka in, ska passa på att ta jetlag dagen när jag väl är hemma att små pynta lite i huset. Ta det i den takt som det behagar helt enkelt.
 
Nä om jag nu ska försöka börja med den andra uppgiften som är inom kvalitativ metod. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0