Härligt att se er igen

Måste säga att det är roligt att se läsarstatistiken som varit efter den senaste inlägget som ändå var i i januari, skäms på mig. Men livet tog överhand precis som vanligt, kämpat med att få bearbetat saker från min uppväxt och andra dylika ting upp till. 
 
I skrivanstund sitter jag ihop med min medskrivare i magisteruppsatsen och kämpar med att få till en bra problemformulering. Alltså där med vetenskalig text och formulering är långt ifrån min starkaste sida men vi ska lösa detta tillsammans. Har jag klarat av en kadidatuppsats så ska jag avklara denna magisteruppsatsen med. Försöker fånga inspirationen genom att sitta på espresso house för stunden och skriva, läsa och omformulera på bästa sätt. Har till och med tagit lite hjälp och skickat ut det jag har till två andra som ska läsa igenom och hjälpa till med formalia speciellt när jag till slut ser mig blind på texten själv. 
 
Nog om det, förutom uppsatsen så är jag verkligen igång med träningen. Måste säga att jag är otroligt redigt stolt över mig då jag under de 2 senaste månaderna har lyckats minska 4 cm runt midjan. Så jäkla STOLT. Kör gymet så gott jag kan varannan dag. Resterande dagar är det joggingturer i solskenet eller längre power walks promenader med mina stavar. Försöker ta en dags vila men har ju då rörelse abstinens men kroppen måste ju få chans att vila sig nägon gång, så unna sig en soffa dag är absolut ok. 
 
Väl mående till er och välkämpande för mig.
Längtar verkligen efter denna avslappningen igen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0