Lång promenad och grillat :D

Dagen har snart dragit sig mot sitt slut, här sitter jag nu i mitt sovrum vid skrivbordet med fötterna i högläge. Startade dagen med 13 km promenad, 6 km till förlandabanan där det var träning för folkrace-, rallycorss- och rally förare. Få tjöta med klubbkamraterna samtidigt som man höra motorljud och avgasdofterna, tackar jag inte direkt nej till. När klockan slog 12 var träningen över och promenerade åter hem igen. 
 
På tal om annat, att göra matlådor för några dagar fram över är ju alltid skönt att göra. Speciellt när man lagar mat till sig själv, hur roligt är det?
Så passade idag på att grilla, blev 9 kotletter som blev till matlådorna ihop med potatisgrattäng. Så nu har jag iallafall matlådor för 6 dagar och kunde frysa in de sista kotletterna till ett senars skede. 
 
Sitter nu och precis avnjutit min kopp te och ska koppla av resten av kvällen, kanske med en film, återstår att se. Försöka samla ny energi för att beta en kompletteringsuppgift och fortsätta med uppsatsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0