önskade att jag satt i publiken än hemma.

Riktigt intressant livesändning från Gnagaredalen i Vimmerby där årets Semesterrace har nu sin sista dag. Seniorer och Junior entrar banan med härlig fart och fläkt. Själv sitter jag här hemma och önskade att få vara i publiken istället och njuta av dessa underbara förare och framför allt motorljudet och spänningen som alltid hänger i luften som en helt ljuvlid dimma. Som tur kan jag ändå få njuta av körningen vida livesändningen på SBF play med en stor kopp te. 
 
Kopplar av och laddar upp för ett kvällspass och arbetsdag 6 av 6. I morgon blir jag istället upphämtad med min mor, syster och hennes sambo för att åka ner till knallhult (tror det hette det) och fira min kära mormor som fyller 90 år onsdag. Blir att fira henne ihop med släkten. 
 
Måndag blir en ren och härlig vilodag med plan att skriva på uppsatsen och kunna vara hemma hela dagen och relaxa från allt jobbande. Mitt ny stetoskop kommer även hem via hemleverans på måndag med. Tyckte var lite roligt när jag beställde stetoskopet för tog jag hemleverans så var det 0kr i frakt men skulle jag ta det och hämta på närmsta postuthämtning så skulle det kost 49 kr i frakt. Vem tackar då inte nej till hemleverans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0