Fibern snart igång <3

Nu är huset i ett fridfullt skick igen, pappa har kört upp till Värmland idag. Visst är det alltid skönt och roligt med besök i huset men på något sätt så är det ändå skönt att få sitta här hemma i lugn och ro åh speciellt få mysa med Zingo. 
 
Pappa har varit hemma hos mig under några dagar för grävning av vatten, avlopp och fiber ifrån tomtgränsen in till huset. Har försökt att tillbringa tid med honom under tiden jag varit hemma mellan alla bestyr jag haft om dagarna. För dessa dagar har gått i ett rasande tempo och woops så var allt nedgrävt och pappa kört hem till Högboda igen. 
 
Fick ett besked igår av min far som jag verkligen har längtat efter och det är att Fibern är inne i huset och att jag nu får invänta att det kommer några snubbar för att koppla upp fiber boxen innan jag äntligen får tillgång till den. Som jag har längtat. Är nu även bra nyfiken på när vatten ska kopplas och liknande med. 
 
För övrigt har jag börjat jobba igen, det går bättre än jag trodde och märkte att jag var ringrostig dessa tre dagar som är avklarade men är snart inne i det igen. Det som blir mest knepigt är att lyckas klämma in tid till uppsatsen, träning och andra fritidsintressent på min övriga fritid både innan och efter jobbet. Kommer att bli en hel del knåpande man på ett eller annat sett så ska jag lyckas. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0