Liten ljuspunkt.

Kontakter hit och kontakter dit. Sakta börjar uppsatsen få en liten ljuspunkt iallafall. Idag vet jag förhoppningsvis när den första intervjun kommer att ta form, som vi har längtat efter detta. Ska blir skönt och roligt att kickat i gång den först intervjun till uppsatsen. För övrigt hoppas jag på positivt besked på en annan person som jag kontaktat med. Håller tummerna och det får ni göra med. 
 
För övrigt så närmar sig snart Stockholms resan, bokat hotellrum och i går så fixade jag tågbiljetten upp. Som tidigare så bäver jag för resan men på ett annat sät så hoppas jag verkligen att denna ska gå åt rätt håll helt. För er som inte hängt med så blir det en 3 ablation den 16 Maj. 
 
Nä dags att fixa dagen, ska till biblioteket på högskolan i Borås vid 13-14 tiden för att möta upp Nilo. Bröja skriva på metoden och sedan förberedda kommande intervjuer. 
I morgon blir det Falkenberg 17-20 tiden då det är testkörning och rädningsbilen samt ambulansen ska bemannas. Fredag blir i hektiskt tecken, hänga med Linda till Varberg och lasta hennes Folkracebil. Träna och sedan blir det Kick off med Falkenbergs Motorklubb. 
Lördag då ringer klockan tidigt, då gå fordonsekipaget med Folkracebilen ihop med Linda till Hästsveda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0