Toppar och dalar.

Vardagen går med toppar och dalar, vilket menas att det varierar en del mellan dagarnas händelser det senaste. Topparna är det bästa som jag abslut njuter för fullt av. Den bästa toppen för stunden är att jag fått förlängt mitt vikariat på ambulansen till årsskiftet och så glad jag är över det, mycket är tackvare de helt underbara kollegorna jag har i Borås. Efter lite om och men så fick jag även förlängt min tjänstledighet i Varberg vilket jag är mycket tacksam över. 
 
Dalarna är att det är segt att få tag på boende i Borås, eller snarare över allt. Inte lätt med tanke på hur länge jag har kämpat med att skaffa ett boende där varken min mamma eller pappa har ägt eller bott. Men förhopningsvis kan detta vänder. Inväntar lite positivt svar om en lägenhetsvisning på en 3:a i Borås. Håller tummarna, känns den bra så kommer jag slå till på 1:a handskontrakt. HAr mailat och ringt samt gjort intresseanmälningar till 10 olika hyresfastighets bolag i hela Borås. Några nitar men håller nu tummarna för denna 3:an. 
 
Kameran har jag lyckats damma av igen, blev ca 350 bilder på en fölunge under gårdagen. Att redigera och gå i genom dem tar som sagt tid men som jag njuter och ser dessa fina bilder för det värt att arbeta med dem. Speciellt med en så jäkla sött föl så gör man ju allt man kan för att få njuta extra mycket av dessa fölbilderna med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0