Ny energi och kommande vecka

Efter två dagar ja varit tvungen att säga till mig själv att koppla av och bara vara, blev väldigt lyckat. Nu är jag fullt igång med ny energi och fokus på vad som behövs göras hemma vid. 
 
Torsdags blev en ren slappar dag, byte läge allt ifrån soffan till matbordet för lite andvändning av datorn för att sedan avsluta kvällen i min myshörna med en bra bok. Fredagen blev att åke med mamma och hennes man ner til Halmstad för att vara med på vårdmötet för mig kära mormor. På vägen hem körde vi gamla E6 vägen hem och stannade till och njöt av lunch på Gösta's i Steninge. God mat men dyrt men vad gör man inte om man vill äta gott och samtidigt kunna kolla på havet?
 
Efter en god natts sömn så är jag nu full fart. Gymmet vid lunch där efter hem och trimma färdig på tomten med det som inte orkades med igårkväll. Nu är det städning av huset så långt jag hinner och har energikvar för dagen. Morgondagen spenderas på Falkenbergs Motorbana för att antingen sitt i räddningen eller Ambulansen under långlopp bil. Återstår att se vad det blir, sitta Räddningen hade inte varit fel så att jag kan komma in i tänket där. 
För övrigt väntas nästa vecka på 3 dagar utbildning och sedan all in i arbetet i Amulansen på nationaldagen, fredag spenderas i Anderstorp för att sedan koppla av under lördag samt söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0