Känslor svamlar över och bild redigering

Nu känns det som att tröttheten verkligen har kommit ikapp. Inte så konstig heller med tanke på vilken takt jag hållt uppe under min semester med. Långt ifrån en avkopplande dag som det är idag. Igår sa iallafall hjärnan ifrån på ett eller flera sätt. 
 
Startade går dagen med att ställa in tallriken med havregrynen i micron utan att tillsätta vatten, snacka om att det doftade bränt i huset under hela gårdagen. Upptäckte det när 2 minuter var färdiga så det blev bara att ställa tallriken i vasken och göra ny omgång. Senare under morgon innan utbildningen börjar så lyckas jag dubbelboka mig som i morgon. Tog ca 2h innan jag kom på mitt misstag och det var med nöd och näppe som jag kunde undvika ena bokningen. 
 
Väl hemma igen så tänkte jag dra igång trimmern och rensa lite från gräs i kanter där gräsklipparne inte kommer åt och får igång men så dör den snabbt där efter. Får där efter inte liv på den går då över till gräsklipparen som inte vill sammarbeta alls utan känns som att jag drar av mig fingrarna istället med snöret. Det blev att ge upp det hela och gå in. Då kom alla känslorna som visar på trötthet över mig. frustrerad och ledsen på en och samma gång, men så otroligt behövligt att det vara svämmade över.
 
Idag där emot kopplar jag av helt och hållet, suttit i soffan fram till lunch och kollat på serie. Sedan ca 2h tillbaka har jag installerat photoshop och adober dng converter för att kunna redigera lite gamla bilder som låg på kamera minnet. Vilket ni får se några av bilderna. 
 
Fiona (Mammas katt)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0